مش كلاهي

طراحي سايت

مش كلاهي

۱۱ بازديد

تكنيك مش كلاهي (Mesh Cap) يك روش رنگ‌آميزي مو است كه با استفاده از يك كاور شبكه‌اي انجام مي‌شود. اين كاور به صورت كلاهي بر روي سر مشتري قرار داده مي‌شود و در ادامه موهاي بيني درون شبكه قرار مي‌گيرند. اين تكنيك از آنجا كه فضاي محدودي را براي رنگ‌آميزي فراهم مي‌آورد، بسيار دقيق و كنترل شده است.

مزيت اين تكنيك براي مشترياني است كه مي‌خواهند به طور دقيق رنگ موي خود را تغيير دهند. با استفاده از كاور شبكه‌اي، مشتريان مي‌توانند انتخاب كنند كه كدام قسمت از موهايشان رنگ شود و كدام قسمت نه. اين باعث مي‌شود كه اين تكنيك براي ايجاد طرح‌هاي مختلف روي مو، بسيار مناسب باشد.

بالياژ روسي (Russian Balayage) يك روش رنگ‌آميزي است كه براي ايجاد رنگي نرم و طبيعي در موهاي شبيه به آفتاب سوخته به كار مي‌رود. در اين روش، برخلاف بالياژ سنتي، موها به صورت عمودي و با تكه‌تكه كردن انجام مي‌شود. اين باعث مي‌شود كه رنگ به طور طبيعي در موها پخش شود و نتيجه‌اي بسيار نرم و زيبا ايجاد شود.

مزيت اين تكنيك براي مشتريان، اين است كه به دليل پخش شدن رنگ در موها، نياز به بازديد مكرر از آرايشگر كاهش مي‌يابد. همچنين، با استفاده از بالياژ روسي، مي‌توان رنگي طبيعي در موهايي كه قبلاً رنگ شده‌اند، ايجاد كرد و اين باعث مي‌شود كه به نظر نيايند

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.